Jornada de portes obertes 2024

Dimarts 28 maig de 2023

Dins del procés d'admissió de cada curs, celebrem la tradicional jornada de portes obertes per donar a conèixer el centre a les famílies que el proper curs han d'escolaritzar als seus fills i filles, tant al nivell INF3 anys com a la resta de cursos.

En una jornada en la que ens hem organitzat per grups per recórrer els espais educatius de l'escola i el nostre projecte educatiu, explicant els diferents projectes desesnvolupats al centre i el procés  d'admissió.

Esperem que us aclarirem tots els dubtes que és inevitable que les famílies tingam quan escolaritzem als i les nostres menudes, ja siga per primera vegada, o quan s'incorporen a un nou centre educatiu.

Moltes gràcies famílies per la visita!!!

2024_portes_obertes_cartell