PRI1. Visita a la seu de la Unió Musical La Lira

Dimecres 26 de març de 2024

L’alumnat de PRI1 ha anat a visitar la seu de la Unió Musical La Lira, la banda municipal de Vila-real.

Allí, xiquetes i xiquets han pogut gaudir mirant i escoltant a alguns músics de la banda tocant els seus instruments: flauta travessera, clarinet, requinto i oboé, de la família del vent-fusta; trompeta, trompa, trombó, bombardí i tuba de la família del vent-metall; i també han vist alguns instruments de la família de percussió, com les timbales, la marimba, la caixa i la bateria.

Cada músic ha explicat com funciona el seu instrument i ha estat molt divertit escoltar-los tant individualment com en grup.

Agraïm a la Unió Musical la Lira aquest tipus d’activitats que apropen la música als escolars.