Acte Ajuntament reconeixement Premis Extraordinaris curs 21/22 i homenatge mestres jubilats

16 març 2023

L'Ajuntament de Vila-real, en un emotiu i senzill acte a l'Auditori Municipal Rafael Beltrán Moner, ha reconegut als millors expedients de l'alumnat d'Educació Primària i Secundària del passat curs 2021/2022, dels centres educatius de Vila-real.

En aquesta ocasió, entre els i les 36 alumnes que van obtindre Premi Extraordinari al rendiment acadèmic d'Educació Primària i Secundària, atorgats per la Conselleria d'Educació, es trobaven quatre ex-alumnes, del centre:

Marta Carceller López

Ana Belén Martínez López

Nerea Medina Pallarés

Hugo Gozalbo De Gracia (Premi Extraordinari ESO)

L'enhorabona per aquest merescut reconeixement i que us servisca d'estímul per a seguir sent estudiants excel·lents i sobretot bones persones.

A l'acte també es va homenatjar als i les docents que es van jubilar al llarg de l'any 2022, i entres les homenatjades, es trobaven dos mestres que són història viva del CEIP Botànic Calduch, Fina Arnal Babiloni i Glòria Cubedo Meseguer, que a tants i tantes xiquetes han acompanyat en la seua etapa d'Educació Infantil i Primària als llarg dels seus més de 30 anys com a mestres. Moltes gràcies senyos!!!!

Foto: elperiodicomediterraneo.com