Dia de l’Esport 2024

Divendres 22 de març de 2024

Tot i que el dia de l’esport té com a data aquest any el 27 de març, al centre ho hem celebrat el passat divendres 22 de març, per a no coincidir amb l’últim dia lectiu abans de les vacances de Pasqua.

En aquesta edició, des de la Fundación Trinidad Alfonso, impulsora de la celebració com a una iniciativa dirigida als centres educatius entre l’alumnat, la temàtica no podia ser un altra en un any olímpic, així que la temàtica triada és “Els jocs olímpics”.

Al llarg de la setmana, cada curs ha passejat la nostra particular “Flama olímpica” per les instal·lacions del centre, fent els corresponents relleus per cada classe.

El dia de la celebració, per començar les activitats hem fet la desfilada olímpica de tot l’alumnat, des dels i les més menudes d’INF 3 anys fins PRI6.

Tot seguit, en tres torns, PRI1/2/3 primer, PRI4/5/6 després i l’alumnat d’educació infantil per la vesprada, han realitzat tot un seguit d’activitats en una jornada d’activitat física i convivència practicant bàsquet, salt d’alçada, salt de longitud, circuit sensorial, llançaments i volei adaptat.

Us deixem un video resum de l’activitat