PRI5/6. Mostra de lectures tradicionals AC Socarrats

Vila-real, 23 de febrer 2024

L'alumnat del tercer cicle d'Educació Primària, PRI5 i PRI6, ha participat una vegada més en la Mostra de Lectures Tradicionals organitzada per l'Associació Cultural Socarrats, activitat que va néixer tant per promoure la lectura en valencià en l'àmbit escolar com per a la recuperació de les nostres tradicions.

En aquesta tercera edició i amb suport de la Regidoria de Normalització Lingüística de l'Ajuntament de Vila-real, el conte elegit ha estat «L'apotecari que estimava el futbol» de l'autor Antoni Pitarch Font.

Llegint-lo hem descobert a Josep Calduch i Almela, fundador del Villarreal CF, i germà de Manuel Calduch, que dona nom a la nostra escola.

En aquesta III Mostra, hem tingut la representació de: Alberto Fidalgo Campos, com a lector i per Valeria Calvo Cuadros, com a suplent.

Us deixem l'enllaç a la notícia i les fotos de l'AC Socarrats.

Foto: Web AC Socarrats