Festivals nadalencs 2023

Vila-real, 20/21 desembre 2023

Tanquem els nadals amb els festivals nadalencs. Nadal, temps de compartir, de bons desitjos, d'amistat, família i bones intencions.
I per al CEIP Botànic Calduch, no trobem millor forma de felicitar els nadals que no siga cantant i actuant per a famílies i resta de companys i companyes.

Al llarg de les últimes setmanes, hem preparat amb moltes ganes i il·lusió unes nadales molt divertides i especials. El millor de tot, que ens ho hem passat molt be assajant-les i preparant-les, esperant que agraden molt.

El festival l'hem realitzat en dos parts, els grups "A" en dimecres, i els "B" dijous, amb les següents interpretacions.

Comencem el festival amb els més menuts i menudes de l’escola, Infantil 3 anys, la classe dels pingüins i la classe dels peixos, que han cantat i ballat “Primer ve nadal".

Tot seguit, l’alumnat de 3r d'Ed. Primària, amb una nadala amb sorpresa... “Rodolfo el despechao”.

Infantil 4 anys, la classe dels pirates i la classe dels corsaris, amb la nadala “Voldria passar un Nadal com cal”.

PRI5 va interpretar “Imagina”.

Els i les més grans d’Educació Infantil, la classe dels Bombers, Infantil 5 anys, amb “Navidad”.

Arribat el torn dels companys i companyes de PRI4, que ens han interpretaran dos nadales, “La polka”, acompanyada de flauta i “Rock de Nadal”.

PRI2 van ballar “Arbolito de Navidad”.

La nadala que ens van interpretar els i les de primer va ser “La fàbrica de Santa”

El festival el van a tancar els més majors del col·legi, els companys i companyes de PRI6, que tancaven un cicle de molts festivals nadalencs, ja que és el seu últim festival de nadal al col·legi. PRI6A va ballar una versió nadalenca de Mamma Mia, d’ABBA, i PRI6B una versió molt especial i rítmica de “Jingle Bells.”

Us deixem els àlbums de les actuacions.

Bon Nadal i fins el proper 2024!!!!