PRI3/4/6. Xarrades amb el Centre de Salut del Barri

10 novembre 2023

Com cada curs, el personal sanitari del Centre de Salut Dolores Cano, el del barri, s'ha apropat al centre per compartir amb l'alumnat diferents temes relacionats amb la salut.

L'alumnat de PRI3 han parlat sobre la necessitat de l'activitat física com a part fonamental per al creixement i gaudir d'una bona salut.

PRI4, han tractat sobre l'alimentació saludable i com ens pot influir en el nostre desenvolupament.

Els i les més majors, PRI6, hem tractat temes relacionats amb els hàbits tòxics.

En les properes setmanes, també l'alumnat de la resta de cursos realitzarà les activitats, cadascú amb una temàtica diferent, realitzant una activitat trimestral.

Moltes gràcies Maria i Glòria, pediatra i infermera de pediatria del Centre de Salut del Pilar per compartit aquests matins amb nosaltres!!!