PRI2. Eixida al medi natural. Ruta Botànica del riu Millars

Divendres 2 juny de 2023

Un curs mes, l'alumnat de PRI2 torna a gaudir d'un dels entors que paga la pena visitar al nostre terme, la senda botànica dedicada a Manuel Calduch i Almela.

L'alumnat de PRI2, en una eixida didàctica consolidada al llarg dels anys i organitzada des de les àrees d'educació física i de coneixement del medi, hem tornat a recórrer el riu Millars per gran part del seu cau per el terme de Vila-real.

El recorregut el de sempre, amb la caloreta del més de juny, pràcticament ja estiu, però amb la sort de realitzar pràcticament tota la ruta per l'ombria que dona la vegetació dels marges del riu Millars. Des de l'escola comença la caminada per buscar el pont medieval de Santa Quiteria, fent la primera parada per explicar la funció del pantanet de Santa Quitèria. Emprenem la ruta pel tram que coincideix amb el traçat antic de la Sèquia Major del Poble, la de les argamasses. També hem observat durant tot el recorregut la frondosa i variada flora i escoltat els ocells que allí habiten. Fantàstic paratge que encara que molts xiquets i xiquetes ja han recorregut amb les seues famílies, hi ha molts que el desconeixien i que recomanem com a eixida familiar propera i sorprenent.

Us deixem les fotos de l'activitat

2023_06_02_pri2_ruta_botanica_52