PRI6. Una estrela al teu col·le: Tere Morató

Vila-real, 5 de maig 2023

Des del Villarreal CF, dins de les activitats del Club Groguet, una de les que se'ns oferta als centres educatius, és una visita de jugadores/jugadors del primer equip als centres escolars.

Al centre, participem amb l'alumnat de PRI6, que una vegada som informats de quin jugador/a pot participar, l'alumnat investiga sobre la seua carrera esportiva i preparen una entrevista.

En aquesta ocasió, ens ha visitat Tere Morató, jugadora del primer equip femení, què ha respost a totes les preguntes que xiquets i xiquetes havien preparat, descobrint molts aspectes de la seua trajectòria professional i de la vida d'una futbolista professional.

A més, Tere ens va convidar a tota la comunitat educativa, famílies i alumnat, a veure el proper partit del dissabte 13 de maig, contra l'Atlético de Madrid, on es juguen continuar a primera divisió la propera temporada.

Moltes gràcies Tere per compartir amb nosaltres les teues experiències i respondre a totes les preguntes plantejades!!!