PRI6. Desdejuni saludable

Vila-real, 1 de març 2023

L'alumnat de PRI 6, per iniciativa i patrocini de SERCOLE, ha participat a l'activitat "Taller Desdejuni Saludable", impartit per la dietista vila-realenca Sheila Llop.

Els i les grans del centre estan a una edat on ja comencen a ser prou conscients del que mengen i dels efectes que té el tipus d'alimentació al seu cos, i a més, comencen una etapa de la seua vida amb molts canvis que poden de vegades desencadenar processos prou i massa habituals.

A més de proposar-nos un tipus diferent de desdejuni, que no sol ser l'habitual a les nostres cases, però que és molt més equilibrat i saludable, Sheila ens ha fet reflexionar sobre diferents tipus de productes i els seus ingredients, sobretot el sucre.

Des del centre donem les gràcies a SERCOLE per tindre iniciatives saludables i fer-nos-les arribar a l'escola.