PRI5. Dia de l’arbre

Vila-real, 3 de febrer de 2023

Tornem a celebrar un any més el Dia de l'Arbre. Des de la Regidoria d'Agricultura, Sostenibilitat, Transició Ecològica, Energètica i Medi Ambient han organitzat l'activitat.

Altres anys ens hem desplaçat fins parcs propers al col·legi per realitzar l'activitat, però actualment tenim dèficit d'arbres al centre, que per diversos motius s'han tingut que eliminar i que es van reemplaçant progressivament.

A un dels patis d'Educació Primària al que falten uns arbres, l'alumnat  de PRI5, ajudats de personal de l'Ajuntament de Vila-real, ha plantat dos moreres, què esperem prompte arrelen i pugam gaudir de la seua ombra.

Per acabar l'activitat, hem fet un taller d'art, amb fulles dels arbres del col·legi i dibuixant arbres de l'escola.