Festa de la tardor. Ed. Infantil PRI1/2

Vila-real, 28 d'octubre de 2022

Aquest últim divendres del mes d’octubre hem volgut celebrar una festa molt especial, «La festa de la Tardor».

Tot l’alumnat d’Educació Infantil juntal del primer cicle d'Educació Primària ens hem ajuntat al pati d’Educació Infantil per donar la benvinguda a la tardor i rebre amb molt d’estima la visita d’una doneta molt velleta que viu dalt de la muntanya: «La castanyera».

Li hem cantat i ballat  les cançons de «M’agrada la Tardor» i «Las castanyera».

A continuació hem obert la nostra carmanyola i hem berenat els productes típics de la Tardor que molt amablement ens han ficat les nostres famílies. Per completar el berenar també hem menjat papes i gusanitos, adquirits gràcies a la col·laboració de l’AMPA de l’escola.

Una vegada acabat el berenar era l’hora de jugar. Grans i menuts/des hem pogut gaudir d’una estona de joc lliure al pati: bicis, tobogans, rodes... Què contents estaven els companys i companyes de primària de tornar al pati d’Infantil  i de jugar amb   els i les germanes majors.

Ja per acabar hem visitat la taula de la Tardor on hi havia una gran representació de fruits i fruites típiques d’aquesta estació: Raïm, taronges, pomes, caquis, carabassa, anous, ametlles.... han sigut alguns dels productes que hem pogut observar, tocar i olorar.

Hem acabat la vesprada fent-nos la foto amb el cartell de la Festa.

Ha sigut una vesprada de germanor molt divertida i lúdica que ens ha deixat amb moltes ganes de repetir.