Welcome Amber!!!

Vila-real, d’octubre de 2022

El programa d’auxiliars de conversa en llengua estrangera és un programa de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport que es du a terme amb auxiliars de conversa seleccionats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional amb la finalitat de fer de suport al professorat i desenvolupar la competència comunicativa oral en llengua estrangera de l’alumnat, en el nostre cas, en llengua anglesa.

Des de principis d’octubre tenim al cole la nostra auxiliar de conversa. Amber ve de Philadelphia i amb ella parlarem, cantarem i jugarem en anglès .Welcome to our school, Amber! 🇺🇸🇺🇸🇺🇸

Benvinguda al CEIP Botànic Calduch Amber!!!

Amber has been working with us since the beginning of October. She comes from Philadelphia and we are going to play, sing and speak in English with her!

Welcome to CEIP Botànic Calduch, Amber!