Thank you Lucia!!!!

Els últims tres cursos, l’escola ha pogut disposar de la figura de l’english helper, llicenciat/da o estudiant universitari/a que recolza a les teachers del centre a les classes d’anglès.

El passat curs ens va acompanyar Marissa, que va vindre des d’Austràlia.

Aquest curs, des d’octubre a maig ens ha acompanyat Lucia, que des dels EE.UU., concretament des de Seattle, va triar el CEIP Botànic Calduch per a que el nostre alumnat tinguera un contacte directe amb la llengua anglesa.

Qualsevol cosa que digam de Lucia, es va a quedar curta, el vincle que ha creat amb els nostres xiquets i xiquetes ha sigut increïble, molt proper i encisador. A més de no parar de parlar-los, escoltar-los i ajudar-los tant a les classes d’anglès com d’Arts&Crafts (Ed. Artística), els ha ensenyat jocs, cançons, esports, ens ha acompanyat en moltes eixides didàctiques, i l’aprenentatge ha sigut mutu.

Acompanyada en tot moment a les classes per les nostres teachers, Clàudia i Rut, ha descobert la cultura vila-realenca i valenciana, de la resta d’Espanya ja conexia prou coses, i a canvi ens ha facilitat un contacte directe amb la llengua anglesa i la seua cultura.

Lucia, estem segurs que allà on vages t’anirà molt be, tens capacitat, simpatia, intel·ligència i sentit comú per afrontar qualsevol objectiu que te planteges en el futur.

Thanks for all Lucia!!! We love you!!!

photo_2022-06-03_14-02-48
DSC_0502.redimensionada