PRI6. Transició IES. Visita ex-alumnat i IES F. Tàrrega

Vila-real, dijous 26 de maig/dijous 2 juny 2022

Com cada curs i dins de les accions contemplades al Pla de Transició de l'Ensenyament Primari al Secundari, el passat dijous 26 de maig l'alumnat de PRI6 rep la visita d'ex-alumnes, qui conta la seua experiència viscuda a principis d'aquest curs en incorporar-se als corresponents instituts en finalitzar el seu pas per el col·legi.

Aquest curs hem rebut la visita d'ex-alumnes que estudien al IES F. Tàrrega, IES Broch i Llop i CC Fundació Flors, els quals, a més d'anar explicant les seues vivències, diferències entre escola i institut, horaris, optatives... també han contestat a les preguntes iniciativa dels xiquets i xiquetes de PRI6, què evidentment, tenen ganes d'incorporar-se a una nova etapa educativa, però també els causa respecte i incertesa.

Aquest curs ja hem reprès el format presencial habitual, el qual crea uns moments molt enriquidors entre l'alumnat, el qual ha compartit huit cursos, i tot i ser de cursos diferents, tots i totes es coneixen i sorgeixen moltes preguntes i converses entre iguals molt interessants.

Per a finalitzar les activitats del pla de transició, dijous 2 de juny, van realitzar la visita a l'IES F. Tàrrega, el centre al que estem adscrits el CEIP Botànic Calduch. El cap d'estudis ens va fer una visita guiada per el centre, ens va explicar el funcionament bàsic del centre i va respondre a les preguntes que xiquets i xiquetes li van fer.

2023_05_30_pri6_ex_alumnes_03