Padrins i padrines lectores. #SetmanaCulturalBotanic2022

Divendres 13 de maig de 2022

Entre les activitats realitzades dins de la "Setmana cultural i del Llibre" i també de les activitats intercicles que proposem periòdicament des de l'escola, hem realitzat un apadrinament lector entre l'alumnat d'Educació Infantil junt l'alumnat de PRI6 i PRI5 . Com bé sabeu, al llarg de la setmana cultural s'intenta destacar la lectoescriptura.

Cada alumne/a d'Educacio Infantil ha sigut apadrinat per un alumne/a de PRI5/6.

Els i les majors de PRI5/6, ha acudit a les aules d'Educació Infantil, on els esperaven impacients xiquets i xiquetes, que han triat els seus padrins i padrines lectores. Seguidament, han anat acompanyant els seus "apadrinats", al pati d'Educació Primària i  al parc "Botànic Calduch", davant l'escola i . Cada padrí i padrina lectora,en un ambient  agradable han llegit els diversos contes, uns populars i altres de producció pròpia, als i les menudes, realitzant una lectura compartida.

Com els últims anys, ha sigut una una activitat molt enriquidora pels dos nivells.