PRI5/6. Visita exposició “Música per Vila-real. El mestre Goterris i la marxa a la ciutat”

Divendres 13/Dimecres 4 de maig de 2022

L'alumnat de PRI5 i PRI6ha visitat al Museu de la Ciutat Casa de Polo l'exposició “Música per Vila-real. El mestre Goterris i la Marxa a la ciutat”

Amb aquesta exposició i guiats pel seu comissari Borja Muñoz ens hem apropat a la vida i obra del mestre Goterris qui ens deixà els dos símbols musicals més importants de la nostra ciutat “Himne a Vila-real” i “Marxa a la ciutat”.

Per si no ho sabíeu, Borja Muñoz, polifacètic músic vila-realenc, és antic alumne del CEIP Botànic Calduch, pel que la visita, a més de ser molt interessant per entendre el sentit de la música vila-realenca, ha sigut molt emotiva retrobant-nos mestres i alumnes amb un exalumne molt volgut i apreciat des del col·legi.

Moltes gràcies Borja per apropar-nos al mestre Goterris, la seua música i vida!