Ed. Infantil d’eixida a la Masia del Cosi (Museros-Valencia)

El passat dilluns 11 de Maig, l’alumnat d’Educació Infantil va realitzar una eixida a la granja-escola "Masia del Cosí" en Museros (València) on van poder gaudir d’un magnific dia en la natura.

En arribar a la Masia varem esmorzar perquè havien d’agafar moltes forces per a tota la diversió que ens esperava. Ens varen rebre qui serien els nostres monitors durant la visita en la granja.

El dia va començar anant a visitar la vaca, el poni, les cabres a les què els donarem de menjar perquè teníem molta fam. Pareixíem uns grangers experts!!! Al costat mateix,hi havia uns porquets vietnamites de color marró molt graciosos amb la seua mare que era molt gran!

Seguidament, vam anar a visitar les nostres amigues tortugues en les seues cases, les quals varem poder tocar i observar amb atenció. Mentre que miràvem les tortugues varem vore un au que tenia unes plomes de molts colors i grans, eren els paons reials. Que bonics!!

Ui!! Es va fer l’hora de dinar i no ens havíem donat compte! Vam anar a dinar i ens ho vam menjar tot ja que ens quedaven moltes coses divertides a fer!!!

Desprès de dinar, ferem un passeig amb carro per tota la granja. Va ser molt emocionant!! Quan van acabar varem visitar als ànecs, les ovelles (van tocar la seua llana, era molt suau!) i els burrets "Xocolate" i "Platero".

Per a finalitzar, varem fer un saquet de sals de bany per a les nostres famílies i tindre un record d’aquest fantàstic dia.

Mireu quines fotos ens ferem de la visita a la granja!