Comiat dels alumnes del curs de Llengua i Cultura Romanesa

Els alumnes del curs de Llengua i Cultura Romanesa han acomiadat avui les classes d’aquesta activitat extraescolar que els ha permés recuperar i conèixer millor tant la seua llengua materna com la cultura pròpia del poble romanès. Acompanyant-los en tot aquest procés de descoberta i estima cap a la cultura romanesa ha estat Mirela Bondoc, que ha treballat tant en l’alumnat d’infantil com el de primària, realitzat diferents tipus d’activitat treballs sobre cançons, poetes romanesos, tradicions,… a la vegada que han participat en les diferents activitats del centre com el festival de nadal i la jornada gastronòmica intercultural i altres festivitats romaneses com el Dia de la Mare i el Dia dels xiquets, sempre  promovent la participació de les famílies en aquest curs.

Avui els alumnes d’aquest curs han pogut fer una xicoteta demostració davant les seues famílies de tot allò que han après I treballat al llarg d’aquest curs 2013-14. A més han rebut el reconeixement al seu esforç i se’ls ha lliurat un certificat expedit pel Ministeri d’Educació Romanés. Des del centre felicitem a Mirela pel treball realitzat i desitgem a tots els alumnes del curs que passen unes bones vacances.

Felicitări. Bun de vară pentru toate!!!

Ací teniu les fotos de l’acte