El CEFIRE CTEM planteja una segona formació dirigida a professorat d’educació primària que desitgen treballar situacions d’aprenentatge amb metodologies actives, usant tecnologia i els espais flexibles: “Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge APS amb tecnologia 3D”:
http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=10608470&usuario=formacion
Dirigit a qualsevol persona que exercisca la docència en educació primària, aquesta formació de 30h busca acompanyar al professorat en el disseny de situacions d’aprenentatge utilitzant la metodologia Aprenentatge Servei i alguna de les eines TIC relacionades amb la tecnologia 3D: escàners, realitat virtual, realitat augmentada i impressió 3D. Compta amb 7 sessions presencials que tindran lloc a l’Aula del Futur (c/ Poeta Bodria num. 4, València), en horari de 17.30 a 20.00. A més, hi haurà una part de treball en línia centrat en com dissenyar situacions d’aprenentatge LOMLOE i com avaluar-les.
La formació comença el 31 de gener i té sessió presencial tots els dimarts fins al 14 de març, finalitzant el 28 de març amb el lliurament de la situació d’aprenentatge dissenyada.
> Formació