Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge de STEM i robòtica

Seguint la filosofia del projecte Aules Transformadores d’utilitzar metodologies actives unides a tecnologia, en espais flexibles, des del CEFIRE CTEM i el CEFIRE Competència Digital Docent es planteja per al segon trimestre del curs 2022/2023 una formació per a educació primària “Aules Transformadores. Situacions d’aprenentatge de STEM i robòtica”:

http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=10608503&usuario=formacion


Aquesta formació té l’objectiu que professorat del segon i tercer cicle d’educació primària dissenyen situacions d’aprenentatge LOMLOE utilitzant per a facilitar l’aprenentatge de l’alumnat els robots de LEGO Spike Prime. Per a això, s’ha dissenyat una formació semipresencial amb tres sessions presencials, que tindran lloc a l’Aula del Futur (carrer Poeta Bodria 4, València), on s’exploraran els robots i s’aprendrà a explotar-los al màxim. El treball en línia se centrarà en com realitzar situacions d’aprenentatge LOMLOE i com avaluar-les, a més d’algun contingut específic de robòtica vinculat als robots disponibles.


La formació comença el 25 de gener i acaba el 28 de febrer, tenint tres sessions presencials de 17.30 a 20.00: 25 de gener, 8 i 22 de febrer. Té un total de 30 hores.

  >   Formació

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies