Taller presencial: projectes eTwinning en espais innovadors d’aprenentatge (aula del futur)

El treball que es realitza a través dels projectes eTwinning és un treball actiu, vinculat a l’alumnat, que se centra en desenvolupar competències i col·laboratiu. Aquestes característiques, entre altres, fan que aquests projectes siguen un marc molt adequat per al treball en la línia de l’Aula del Futur. És per això que s’ofereix aquest taller presencial, en dos matins de juliol, per a facilitar al professorat les claus per a realitzar projectes europeus eTwinning de qualitat.

El contingut del taller és:

• Els projectes col·laboratius eTwinning com a estratègia innovadora d’internacionalització educativa.
  • Les claus de eTwinning: definició, portals, dimensions i escriptori personal.
  • Kit d’eines digitals per a entorns virtuals d’aprenentatge.
  • Les metodologies actives i la tecnologia educativa: l’aprenentatge basat en projectes.
  • Bones pràctiques en projectes eTwinning. Segells de qualitat i premis.
  • Els escenaris accessibles d’aprenentatge col·laboratiu a les aules flexibles.

L’aula del Futur és un espai de formació del professorat dividit en sis zones diferents on reflexionar i experimentar com desenvolupar amb els alumnes almenys sis competències diferents (explorar, investigar, interactuar, desenvolupar, crear i presentar), mitjançant metodologies actives, utilitzant diferents dispositius i recursos tecnològics i mobiliari flexible.

Termini d’inscripció: 26 de juny de 2022

Enllaç: http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=10216540