Taller: codocència per a la inclusió a l’aula del futur

Al llarg de dos matins de juliol (5 i 7 de juliol, de 9:30 a 13:30), es farà un taller a l’Aula del Futur on explorarem de forma experièncial i pràctica com fer la codocència, és a dir, com col·laborar dos docents a l’aula per a fer-la més inclusiva a la mateixa volta que proposem situacions d’aprenentatge actives.

Concretament, treballarem:

1. Aspectes claus de l’escola inclusiva.
2. La codocència com a estratègia de millora de la resposta inclusiva dels centres. Procés d’implantació de la codocència: cultura, polítiques organitzatives i pràctiques.
3. Modalitats de docència compartida.
4. Metodologies inclusives i tecnologia educativa per a la col·laboració docent.
5. Avantatges, limitacions i oportunitats de la codocència.

L’Aula del Futur és un espai de formació del professorat dividit en sis zones diferents on reflexionar i experimentar com desenvolupar amb els alumnes al menys sis competències diferents (explorar, investigar, interactuar, desenvolupar, crear i presentar), mitjançant metodologies actives, utilitzant diferents dispositius i recursos tecnológics i mobiliari flexible.

Termini d’inscripció: fins al 19 de juny de 2022
Enllaç: http://cefire.edu.gva.es/sfp/index.php?seccion=edicion&id=10203809