Actualització d’Aules a Moodle 3.11

Aquest curs hem fet un pas més! Amb la nova versió d’Aules podràs:

• Permetre que els teus estudiants es descarreguen el contingut del curs prement només un botó. Açò facilita molt el treball offline, quan l’alumnat no disposa de connexió.
  • Si treballes amb H5P tindreu la possibilidad de descarregar o substituir els teus arxius des del propi banc de continguts de Moodle, on trobaràs una nova columna que mostra el nombre de vegades que un arxiu ha sigut enllaçat, i una alerta t’avisarà quan el contingut enllaçat estiga a punt de ser eliminat, explicant què passarà si ho fas. També podràs marcar el teu contingut com a “no llistado” (Make unlisted) per tal d’amagar-lo i que ningú hi puga accedir.
  • Posar límit de temps als teus exàmens i habilitar un cronòmetre en el cantó superior dret que romanga visible SEMPRE.
  • Configurar els exàmens perquè es donen per completats quan s’hagen realitzat els intents indicats en la configuració.
  • L’alumnat podrà veure la nota mínima amb la qual es considerarà aprovat l’examen.
  • Mostrar o amagar les dates i criteris de finalització de l’activitat en la pàgina del curs.
  • Guardar la configuració d’un tipus determinat de preguntes i que Moodle la recorde per defecte la pròxima vegada que hages d’implementar una del mateix tipus.
  • Indicar nombre màxim i mínim de paraules en les preguntes de tipus assaig, indicant als estudiants quan sobrepassa el límit marcat.
  • Filtrar amb més criteris en l’informe de finalització de l’activitat: per grups, per tipus d’activitat, per ordre d’activitat.
  • Si afegeixes una carpeta (recurs carpeta) en la unitat didàctica l’alumnat podrà visualitzar prèviamente tant imatges com contigut html sense haver de descarregar l’arxiu.
  • Els estudiants podran controlar la velocitat a la qual es reproduiran els arxius d’Àudio i Vídeo.

Descarrega les indicacions per a configurar aquestes opcions.