Biblioteca

La biblioteca del Veles és un projecte inclusiu on tot l´alumnat pot gaudir d´un acollidor espai de lectura, treball i estudi.

Disposa d´un fons bibliogràfic ampli, dedicat a matèries i a literatura. Bona part del fons de la biblioteca està destinat al préstec, especialment els llibres de lectura. Tothom pot emportar-se dos exemplars durant un termini de 15 dies, renovables.

Es pot consultar els fons (catàleg en línia Opac) accedint a la web. Quan s’introdueix la consulta (títol, autor, etc.), apareix baix de la recerca si es té algun exemplar i la seua ubicació. La biblioteca també disposa de quatre ordinadors de consulta que l´alumnat pot utilitzar per a realitzar les seues tasques.

L´horari general d´apertura de la biblioteca és de dilluns a divendres de 10.45 a 11.15 (esplai). A més, durant tot el curs s´organitzen activitats de dinamització i foment de la lectura.

Per la vesprada, de dilluns a dijous de 16.00 a 18.00, el centre ofereix el servei de Biblioteca Tutoritzada.