Ajudes de transport escolar per a l’ESO

Es convoquen les Ajudes Individuals per al servei de transport escolar per al curs 2024-25. Aquestes ajudes estan destinades a finançar el transport escolar de l’alumnat d’Educació Secundària Obligatòria. L’alumnat beneficiari és aquell que compleix algun dels següents requisits:

  • Alumnat escolaritzat en un centre d’un municipi diferent del de la seua residència per no existir en aquest oferta formativa.
  • Alumnat escolaritzat en centres o aules específiques d’educació especial.
  • Alumant el domicili habitual del qual, degudament acreditat, estiga a una distància igual o superior a 3 km del centre educatiu en què estiga escolaritzat seguint el trajecte accessible i segur de menor distància. En aquest cas, s’ha de complir a més alguna de les següents condicions:
    • Que el centre on estiga escolaritzat siga el centre més proper seguint el trajecte accessible i segur de menor distància al seu domicili habitual.
    • Que el centre on estiga escolaritzat siga el centre d’adscripció del seu centre educatiu.
    • Que el centre d’escolarització estiga determinat per resolució d’escolarització del director territorial d’educació corresponent.
  • L’alumnat escolaritzat en un centre educatiu de l’àrea d’influència del domicili laboral d’algun dels pares o tutors no tindrà la consideració de beneficiari d’aquestes ajudes.

Procediment per tramitar la sol·licitud:

  • Per a l’alumnat que va presentar la sol·licitud el curs anterior:
    • Si són usuaris d’ITACA poden accedir i descarregar l’esborrany (en els enllaços que teniu més avall trobareu manuals de com fer-ho). Si estan d’acord amb totes les dades, l’han de signar i presentar en l’institut. Si no estan d’acord amb totes les dades, han de marcar les modificacions que es requerisquen, explicar-les en l’apartat G de l’esborrany, signar i presentar el document en l’institut juntament amb la documentació justificativa dels canvis sol·licitats.
    • Si no són usuaris d’ITACA, han d’acudir a la secretaria de l’institut per a rebre l’esborrany. Si estan d’acord amb totes les dades, l’han de signar i presentar en l’institut. Si no estan d’acord amb totes les dades, han de marcar les modificacions que es requerisquen, explicar-les en l’apartat G de l’esborrany, signar i presentar el document en l’institut juntament amb la documentació justificativa dels canvis sol·licitats.
  • Per a alumnat que no va presentar la sol·licitud el curs anterior:
    • Han d’emplenar l’annex I, signar-lo i presentar-lo en la secretaria de l’institut juntament amb la documentació justificativa de totes les condicions al·legades.

Termini:

S’ha de presentar tota la documentació durant el procés de matrícula. Fins el 31 de juliol.

Més informació

A la web de de la Conselleria per al procediment.

A la web de la Conselleria amb manuals i enllaços a la normativa.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies