Preguntes freqüents sobre l’admissió i la matrícula

El procés de preinscripció i matriculació per al curs 2020/2021 ha generat una sèrie de dubtes que intentarem respondre a través d’aquest document de Preguntes Freqüents:

Quin alumnat ha de fer la preinscripció?

Únicament haurà de gestionar l’admissió aquell alumnat que inicie una nova etapa educativa (1r d’ESO, 1r de Batxillerat, 1r de cicles formatius) o què sol·liciten canvi de centre. Per tant, l’alumnat que continua els seus estudis al centre i no canvie d’estudis només ha d’omplir la documentació de matrícula que li facilitaran des de la tutoria.

L’alumnat dels centres adscrits de Primària (CEIP les Foies i CEIP Joan XXIII) que el curs que ve estudiarà 1r de l’ESO només ha d’enviar la documentació de matrícula que els han facilitat. No ha de fer cap preinscripció.

Com a tutor d’un grup sóc el responsable de la matrícula de l’alumnat?

No, com a tutor feu d’enllaç entre l’alumnat i la secretaria del centre. El dia que vos toque envieu la documentació de l’alumnat que tingueu. Si alguna persona no vos l’ha enviada, ja s’encarregarem nosaltres d’avisar-la. El que sí que heu de fer és recordar al vostre alumnat quan els lliureu les notes que s’ha de matricular per poder estudiar l’any següent al Veles e Vents.

Les persones tutores de segon curs dels cicles de Grau Mitjà, quines dades hem de recollir?

Només heu de recollir les dades de l’alumnat que repetisca curs. L’alumnat de segon curs dels cicles de Grau Mitjà que vulguen estudiar un cicle superior han de fer la preinscripció a través de la web www.telematricula.es

Els documents que envie l’alumnat amb la documentació de la matrícula com han de ser?

Nosaltres facilitem formularis en pdf que es poden emplenar i tornar en pdf. Si han d’enviar més documentació poden enviar pdfs o documents d’imatge (fotos).