PROGRAMA IMOU-TE

LA RÀDIO – 23 maig 2024

Els nostres companys Paco F. (vicedirector), Silvia N. (comissió d’activitats extraescolars) i Pierre V. (docent de l’assignatura “Taller de radio”) van visitar el dia 23 maig l’IES Antonio Serna d’Albatera per a conéixer el seu projecte iRADIO. Allí, Marta, Rosario i Javier, juntament amb l’alumnat de ràdio del centre, han ensenyat les instal·lacions del centre i els han fet partícips de l’impressionant rodatge del programa, la docència del qual es va instaurar durant el curs 2017/18.

L’IES Antonio Serna compta amb unes instal·lacions admirables: estudi ampli insonoritzat en els seus murs i parets, amb moqueta, cortines aïllants, dos taules de mescla, dos ordinadors per a ús radiofònic, sis micros fixos, 12 auriculars, àmplia taula de tertulians, equip d’unitat mòbil, trípodes i càmeres vàries i il·luminació de tipus professional, perquè també s’ha procedit a gravar imatges i a il·lustrar el format radiofònic, anant més enllà de la simple paraula i conjuminant-la amb l’expressivitat física de la gestualitat.

El treball realitzat amb l’alumnat és realment extraordinari i resulta altament estimulant en veure els resultats i escoltar-los en primera persona també relatar les seues respectives experiències tan motivadores.

Volem agrair a l’IES Antonio Serna la seua fabulosa i amistós acolliment, per haver tingut a bé compartir generosament la seua experiència i savoir-faire amb nosaltres, perquè creiem fermament que serà productiu per al nostre centre i, per què no, els nostres centres, durant els pròxims anys.

Estem desitjant tornar a cooperar amb vosaltres!

PATIS INCLUSIUS – 24 maig 2024

El 24 de maig, el nostre centre va rebre una nova visita Imou-te. Esta vegada, Pepi (directora), Rosana (cap d’estudis de Secundària) i Marina (orientadora de Secundària) del Col·legi La Puríssima i San Francisco d’Alacant han passat el matí amb Paco F, el nostre vicedirector, qui els ha anat mostrant, al costat dels coordinadors encarregats, totes les activitats que els alumnes del Tirant poden fer durant els esbarjos, als patis inclusius: escacs, taller de moda, taller de pintura, esports, taller de música, l’Illa de la Gran Jatte etc.

Gràcies, companyes, per la vostra visita!! Esperem que us haja inspirat.

LA BIBLIOTECA VIATGERA – 16 abril 2024

El 16 d’abril, la nostra companya María José, coordinadora de la Biblioteca Vicente Guinea de l’institut, va rebre la visita d’Ester, Núria i Sofia, professores de l’IES Enric Valor de Monòver, que van vindre al nostre centre per a conéixer l’interessant projecte de la Biblioteca Viatgera emmarcat en el nostre programa de dinamització lectora.

Juntes, van veure les dinàmiques de treball i organització de la Biblioteca i les exposicions coordinades per la comissió de la Biblioteca. A més, van intercanviar impressions sobre la planificació, la vinculació i el compromís de la Comunitat Educativa amb el projecte lector dels instituts Tirant lo Blanc i Enric Valor.

Gràcies per la vostra visita i la valuosa informació compartida!!