IMPORTANT!

Dilluns que ve, 10 d’octubre, l’institut estarà molt ocupat a la vesprada:

• 15:45h: Els alumnes candidats per a les mobilitats de llarga duració a Alemanya, Itàlia i França estan convocats per a la seua entrevista personal. Trobareu els horaris en l’apartat PROGRAMES EUROPEUS del menú lateral d’esta mateixa web i en el tauló Erasmus del vestíbul (al costat de la finestreta de Secretaria) de l’institut.
  • 18:30h: Les famílies dels alumnes que participaran en la mobilitat a Grècia en el Projecte Erasmus KA2 Arts for Future, tenen una reunió amb els coordinadors del projecte en el Saló Marta Expósito.
  • 19:00h: Totes les famílies de tots els alumnes d’ESO, Batxillerat i FPB estan convocades a les reunions amb els tutors/-as. La informació de les aules assignades a cada grup estarà en el vestíbul però podeu veure-la també seguint este enllaç.
  • 20:00h: Les famílies dels alumnes que participaran en les mobilitats de llarga duració tindran una reunió amb els coordinadors Erasmus en el Saló Marta Expósito.