LA RÀDIO VE AL TIRANT

radio móvil El dimarts, 18 de maig, el Tirant es convertirà en una emissora de ràdio. Gràcies a Ràdio Jove Digital, un servici educatiu, d’oci saludable i alternatiu que permet als joves d’Elx realitzar els seus propis programes radiofònics, els nostres alumnes José Antonio Perant (4t ESO B) i Penge Diop (2n ESO E) faran entrevistes i punxaran la música que la resta de l’alumnat haja anat triant a través de la bústia de suggeriments. Podreu seguir el programa en directe des d’este enllaç de RadioJovenDigital. Com també es gravarà, podreu escoltar-ho en la plataforma de pòdcasts, des d’on també podreu descarregar-ho, reexpedir-ho, etc. Portar la ràdio a l’institut té com a objectiu que els joves puguen conéixer que disposen d’una emissora municipal on fer els seus programes de manera gratuïta, que aprenguen com és un programa de ràdio en directe (en l’IES, en este cas) i que siguen partícips de l’execució d’este programa, podent tractar els continguts que vulguen.