El divendres, 19 de juny, l’alumnat de 4t d’ESO i 2n d’FPB es va graduar l’auditori de Castelló de Rugat, acompanyat per familiars, professorat i representants de l’Ajuntament i de l’AMPA. Com el curs passat, l’alumnat va accedir al recinte de forma ordenada acompanyat per la música tradicional interpretada a la gaita per Georgi Krasimirov, alumne de 4t d’ESO. A continuació, va començar l’acte, conduït per Àlex Lorente i Ana Rickova. Primer es va fer entrega de les Mencions Honorífiques, amb un diploma i un detall de l’Ajuntament de Castelló de Rugat, a l’alumnat amb millor expedient a l’ESO, Marta Oltra i Carla Trifu. Després, vam poder gaudir de les actuacions de Georgi Krasimirov, Darius Ghinetel, Aurelis Arbelo i Anabel Bautista.
Seguidament, es va fer la graduació amb l’entrega d’orles de l’alumnat de 4t. La directora del centre, Lluïsa Gallego, es va dirigir als assistents i va felicitar l’alumnat per haver aconseguit superar una etapa acadèmica que obri nous reptes i nous camins.
La cerimònia va continuar, conduïda per Abdesamad Belhadri i Arantxa Vidal, amb la graduació i entrega d’orles de l’alumnat d’FPB. La directora del centre, Lluïsa Gallego, va tornar a felicitar l’alumnat i va aprofitar per a fer un sentit reconeixement a Susana Mengual, pel seu treball al capdavant de l’AMPA en els darrers cursos.
I per acabar l’acte, l’alumnat de 4t d’ESO ens va regalar una memorable coreografia musical que podeu veure en el següent videoresum acompanyada de la resta d’actuacions.
Enhorabona a tots i totes!!!

















































































































































