Graduació de l’alumnat de 4t d’ESO i d’FPB

El divendres, 19 de juny, l’alumnat de 4t d’ESO i 2n d’FPB es va graduar l’auditori de Castelló de Rugat, acompanyat per familiars, professorat i representants de l’Ajuntament i de l’AMPA. Com el curs passat, l’alumnat va accedir al recinte de forma ordenada acompanyat per la música tradicional interpretada a la gaita per Georgi Krasimirov, alumne de 4t d’ESO. A continuació, va començar l’acte, conduït per Àlex Lorente i Ana Rickova. Primer es va fer entrega de les Mencions Honorífiques, amb un diploma i un detall de l’Ajuntament de Castelló de Rugat, a l’alumnat amb millor expedient a l’ESO, Marta Oltra i Carla Trifu. Després, vam poder gaudir de les actuacions de Georgi Krasimirov, Darius Ghinetel, Aurelis Arbelo i Anabel Bautista.

Seguidament, es va fer la graduació amb l’entrega d’orles de l’alumnat de 4t. La directora del centre, Lluïsa Gallego, es va dirigir als assistents i va felicitar l’alumnat per haver aconseguit superar una etapa acadèmica que obri nous reptes i nous camins.

La cerimònia va continuar, conduïda per Abdesamad Belhadri i Arantxa Vidal, amb la graduació i entrega d’orles de l’alumnat d’FPB. La directora del centre, Lluïsa Gallego, va tornar a felicitar l’alumnat i va aprofitar per a fer un sentit reconeixement a Susana Mengual, pel seu treball al capdavant de l’AMPA en els darrers cursos.

I per acabar l’acte, l’alumnat de 4t d’ESO ens va regalar una memorable coreografia musical que podeu veure en el següent videoresum acompanyada de la resta d’actuacions.

Enhorabona a tots i totes!!!

Acte de graduació de l’alumnat de 2n de BAT i del Cicle Formatiu de Grau Mitjà

El passat divendres 5 de juny vam celebrar la graduació del nostre alumnat de 2n de Batxillerat i del Cicle Formatiu de Grau Mitjà a l’auditori de Castelló de Rugat. L’alumnat va estar acompanyat de les seues famílies, del professorat i una representació de l’Ajuntament i l’AMPA.

Va estar un acte molt emotiu, on famílies, professorat i alumnat van recordar el seu pas pel centre.

Enhorabona a tots i totes! Molta sort en els nous camins que empreneu!

Participació del nostre centre en la XVIII edició de FIMESO

El passat dimecres 29 d’abril al Poliesportiu de l’Olleria es va celebrar la XVIII edició del Festival Intercomunitari de Música a l’ESO, on van participar instituts d’Alcoi, Ayora, Almansa, Ontinyent, Monòver, Alpera, Orihuela, Castelló de Rugat i l’Olleria, l’amfitrió d’enguany.

Vora uns 500 alumnes i al voltant de 30 professors ens vam trobar per celebrar aquest esdeveniment, el qual va començar a les 9 del matí amb l’assaig de les peces del concert, que va tindre lloc a les 12.30. Mentre uns IES assajaven, la resta va participar en els tallers de Batucada i de Dansa Urbana.

En el concert, el nostre institut i el de l’Olleria van interpretar junts la peça “Superestrella d’Aitana”. Per a finalitzar, tots els instituts participants van tocar i van cantar alhora l’Himne de FIMESO, estrenat en la primera edició del Festival en 2005.

Finalitzat el concert, va tindre lloc el dinar de germanor amb una paella gegant i tot seguit un concurs de “Talents” i “Tik-Tok”. Per a acabar, una Disco-Mòbil on els alumnes van gaudir fins vora les 18 hores.

Agraïm a l’IES Vermellar i a l’Ajuntament de L’Olleria per l’organització del Festival i la bona acollida que vam tindre. Fins a la pròxima edició del curs que ve!

Viatge de fi de curs de 4t d’ESO

Entre els dies 13 i 17 d’abril, l’alumnat de 4t d’ESO del nostre institut va tindre l’oportunitat de fer el viatge de fi de curs a Itàlia, una experiència enriquidora tant a nivell cultural com personal.

El destí principal va ser Roma, una ciutat plena d’història i patrimoni, on vam poder recórrer alguns dels seus llocs més emblemàtics, com el Colosseu, la Fontana di Trevi o el Vaticà. L’alumnat va poder conéixer de primera mà la grandesa de l’Imperi romà i la importància històrica i artística de la ciutat.

A més, durant el viatge també vam visitar Florència, bressol del Renaixement. Allí vam passejar pel seu centre històric, vam admirar la catedral de Santa Maria del Fiore i vam descobrir la riquesa artística que caracteritza aquesta ciutat, així com les galeries d’Uffizi o la visita a la Galeria Acadèmia.

Al llarg d’aquests dies, l’alumnat no sols va gaudir dels monuments i paisatges, sinó que també va conviure, va aprendre i va compartir experiències que, sens dubte, recordaran sempre. Ha sigut un viatge molt complet que combina cultura, història i convivència.

Mobilitat Erasmus+ a Bourgefranc Le Chapus (França)

La setmana del 22 al 27 de març de 2026, 18 alumnes i 2 docents del nostre centre realitzaren una nova experiència de mobilitat internacional en el marc del nostre projecte Erasmus+ KA121. En aquesta ocasió, la nostra destinació fou la localitat francesa de Bourgefranc Le Chapus, situada a la bella regió de Nova Aquitània. El professorat responsable fou Ana Galbis (departament d’anglés) i Alberto Gómez (departament de Ciències Socials).

Al llarg dels 5 dies de viatge, els nostres representants van conéixer de primera mà el funcionament del sistema educatiu francés, així com l’organització i l’oferta educativa del nostre centre d’acollida, el Liceu de la Mar i del Litoral, privilegiadament situat enfront de la mar, al mateix temps que practicaven les seues destreses lingüístiques en anglés. Cal destacar que ja ens coneixíem entre nosaltres per haver coincidit amb l’alumnat i dos docents de França durant la passada Setmana Erasmus+ a Castelló de Rugat.

D’igual manera, tinguérem ocasió de participar en nombroses activitats organitzades pels nostres amfitrions, destacant les visites a l’Illa d’Oleron (incloent-hi la ciutadella), el port i centre històric de La Rochelle i el taller de degustació d’ostres, activitat molt tradicional a la zona. També duguérem a terme una enriquidora activitat de neteja de deixalles i residus a les platges.

En definitiva, una experiència per al record, molt ben aprofitada pel nostre alumnat, que es va comportar de manera impecable durant tot el viatge, i molt ben organitzada pels nostres amfitrions.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies