El passat divendres 5 de juny vam celebrar la graduació del nostre alumnat de 2n de Batxillerat i del Cicle Formatiu de Grau Mitjà a l’auditori de Castelló de Rugat. L’alumnat va estar acompanyat de les seues famílies, del professorat i una representació de l’Ajuntament i l’AMPA.

Va estar un acte molt emotiu, on famílies, professorat i alumnat van recordar el seu pas pel centre.

Enhorabona a tots i totes! Molta sort en els nous camins que empreneu!










































