Celebració de la festa de Halloween 2023

El 31 d’octubre la cultura anglosaxona té una celebració molt especial: Halloween. Amb l’objectiu d’aprendre sobre tradicions i celebracions d’altres països, el dijous passat vam celebrar Halloween en l’IES Manuel Sanchis Guarner amb una sèrie d’activitats.

L’institut tenia un aspecte aterridor aquest dia. Totes les aules i els corredors estaven decorades amb carabasses, aranyes, esquelets i altres símbols de Halloween. El professorat i l’alumnat va vindre a l’escola vestit amb disfresses de por; vam trobar Monstres de pel·lícula, bruixes malvades, nóvies-cadàver i tota classe de personatges terrorífics!

Després del primer pati, l’alumnat va tindre l’oportunitat de participar en tallers per a pintar-se les ungles de carabassa i negre (els colors de Halloween) i de fer-se unes polseres ben boniques. Alumant i professorat es van fer fotos al photo call dissenyat i elaborat pel grup de projecte interdisciplinari de 1r d'ESO. Al final del matí un jurat que prèviament havia visitat totes les classes, va decidir els guanyadors a la millor disfressa, a l’aula millor decorada i al postre més saborós.

Per a acabar aquesta celebració especial vam anar al CEIP Verge del Remei a visitar l’alumnat de l’escola local i els vam donar caramels i llepolies. Va ser una experiència fantàstica per als dos centres.

Ho vam passar d’allò més bé. Va ser una manera d’experimentar la immersió cultural participant dels costums d’altres països. En definitiva, va ser un dia ple de diversió i també d’alguns moments aborronadors.