Ja estan disponibles els llistats provisionals de les ajudes de menjador sol·licitades durant els mesos de juny i juliol. Les famílies tenen un termini de 10 dies hàbils a partir del dia 11 de setembre (fins al 22 de setembre), per a revisar-les i realitzar les al·legacions que consideren oportunes si creuen que la puntuació obtingudano és la correcta o si la seua sol·licitud ha sigut exclosa.
Hi ha un model de reclamació que es pot obtindre prement ACÍ. També estarà disponible en Secretaria.
Per a realitzar aquestes al·legacions, hauran de sol·licitar cita en Secretaria. Es pot sol·licitar cita prèvia telefonant al centre: 966904270 o emplenant el següent formulari:
https://portal.edu.gva.es/sagradoscorazones/secretaria/#cita
LLISTATS. FER CLIC EN EL QUAL ES VULGA CONSULTAR.
SOL·LICITUDS REBUTJADES O EXCLOSES
Si la seua sol·licitud ha sigut rebutjada o exclosa, ha de sol·licitar cita en Secretaria per a comprovar quin és l’error que s’ha detectat i perquè els informen de com esmenar-lo.
Import de les ajudes
A continuació, es pot veure la taula on, segons els punts obtinguts, la Conselleria aporta una quantitat econòmica i, per tant, la resta fins a completar el preu del menú serà el que hagen d’abonar les famílies.