Celebrem el 9 d’Octubre amb Danses Tradicionals Valencianes

El passat 10 d’octubre, l’alumnat del nostre centre va participar en una mostra de danses tradicionals valencianes per a commemorar la festivitat del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana. L’acte es va celebrar a la plaça de l’Ajuntament del nostre poble, on alumnat, famílies i veïns van gaudir d’una jornada de música i tradició. Aquest esdeveniment no només va servir per retre homenatge a la nostra cultura, sinó que també va posar en relleu la importància de la música com a eina essencial per a la transmissió de les nostres tradicions. La música, a més, té el poder d’unir cultures, generant espais de convivència i intercanvi, valors que sempre volem fomentar en la nostra escola.

Les activitats escolars com aquesta no sols permeten als nostres alumnes viure l’aprenentatge de manera pràctica i lúdica, sinó que també reforcen la nostra voluntat d’obrir-nos a la comunitat educativa i al poble.

Ens sentim molt orgullosos del nostre alumnat, que amb entusiasme i dedicació, ha fet possible aquesta jornada tan especial.

Enhorabona a totes i a tots!