Benvingut Ron!

Hui volem donar una càlida benvinguda a Ron, el nostre auxiliar de conversa en llengua anglesa. Ron ve de les Filipines i estarà amb nosaltres fins a maig de 2024.

Durant la seva estada en la nostra escola, Ron ens oferirà l’oportunitat d’enriquir el nostre aprenentatge de l’idioma anglés. L’objectiu principal es afavorir la pràctica de la competència comunicativa oral en llengua extrangera del nostre alumnat. La seua presència també ens permetrà conèixer la seua cultura, cosa que sens dubte ampliarà horitzons i enriquirà l’experiència educativa dels nostres xiquets i xiquetes.

Esperem que aquesta col·laboració siga fructífera tant per a ell com per a tota la nostra Comunitat Educativa. Esperem que el seu temps en la nostra escola siga enriquidor i ple d’experiències gratificants. Estenem una càlida benvinguda a Ron i estem emocionats de començar aquest viatge junts. Esperem que la seua contribució enriqueixca encara més el nostre ambient d’aprenentatge!