Pascual Gadea. Gran professional i millor persona.

Emotiu és poc per definir amb paraules les sesacions viscudes aquest divendres dia 6 d’octubre amb l’acomiadament del nostre benvolgut Pascual. Hui finalitza una llarga etapa en la nostra escola per iniciar una nova aventura en la seua vida.

Després quasi 30 anys d’entrega a la nostra escola, Pascual Gadea deixa una empremta inesborrable en cada racó del nostre centre, on ha compartit el seu coneixement, la seua professionalitat i la seua calidesa humana amb tots nosaltres.

El seu compromís amb l’escola de Piles i amb la formació del nostre alumnat ha estat exemplar, i això s’ha reflectit també en el seu treball com a membre de l’equip directiu, on va contribuir de manera significativa al desenvolupament i millora de la nostra escola.

Pascual sempre serà part de la nostra història i de la gran família del CEIP José Pedrós de Piles.

Li desitgem tota la felicitat i el benestar en la seua nova etapa, esperant que siga plena de noves aventures i temps per a gaudir de les coses més senzilles i importants de la vida.

Gràcies per tot Pascual!