Laboratori de contes del mar

Tallers de Consciència Ecològica: Cuidant els Nostres Mars

Aquest 27,28 i 29 de setembre s’han realitzat els Tallers de Consciència Ecològica. Durant aquests dies, el nostre alumnat ha tingut l’oportunitat de submergir-se en el fascinant món de l’ecologia marina i la importància de preservar els nostres mars i oceans.

Els tallers, dissenyats per sensibilitzar els nostres estudiants sobre el crític problema mediambiental que enfronten els nostres mars, han estat tot un èxit gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de la nostra localitat i el suport de la Diputació de València. Aquesta iniciativa s’emmarca dins de les nostres accions de sensibilització per a conèixer i treballar els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Durant aquests dies, els nostres estudiants no solament han aprés sobre la importància de protegir els nostres mars, sinó que també han contribuit de manera activa. A partir de les aportacions dels xiquets i xiquetes, s’ha creat un llibre que es compartirà amb tots els alumnes i formarà part de la nostra biblioteca escolar. Aquesta obra és un testimoni del compromís de la nostra comunitat educativa amb la conservació del nostre planeta.

Agraïm a tots els que van fer possible aquesta enriquidora experiència i felicitem al nsotre alumnat pel seu entusiasme i dedicació. Continuem treballant junts per a formar ciutadans conscients i compromesos amb un futur sostenible.