2023-1-ES01-KA121-SCH. Aprenentatge per observació (Job Shadowing). Evangelisches Realgymnasium Donaustadt. Viena (Àustria)

Eduardo López, del Departament de Tecnologia, José Luis Villar, del Departament de Biologia, Lucía Candela, cap del Departament d’Inglés i David Aracil, Coordinardor Erasmus del centre, van viatjar fins a la ciutat de Viena a Àustria per a fer un treball per observació (Job Shadowing) en Evangelisches Realgymnasiun Donaustadt del 14 al 20 de gener , un institut de referència d’Àustria. Durant l’estada, van assistir a diferents classes de totes les assignatures, van establir contactes amb el professorat i alumnat per a observar i aprendre pràctiques d’èxit del sistema educatiu austríac, les metodologies emprades en el procés d’ensenyament-aprenentatge, l’organització dels espais, la integració de les TIC… Així mateix, van tindre l’oportunitat de mantindre reunions amb la direcció, direcció d’estudis i orientadores, per a conéixer aspectes de l’organització i funcionament del centre amb l’objectiu d’importar bones pràctiques mediambientals al nostre institut. D’esta mobilitat destaquen la importància dels espais per a aconseguir un bon ambient de treball, la dinamització de les classes aprofitant els diferents entorns, l’ús de portàtils per part de l’alumnat per al desenvolupament de totes les seues classes i el gran respecte que tota la comunitat educativa té cap al procés d’ensenyament-aprenentatge.

Noelia García i María Ortega, del Departament de Biologia, Elena Garrigós, Cap d’Estudis, i Sandra Valiente, del Departament d’Inglés, van realitzar en el mateix centre la segona part de la mobilitat a Àustria, que va tindre lloc del 29 de gener al 3 de febrer. En ella van poder tindre una visió completa del sistema educatiu austríac i van establir contactes per al pròxim curs amb professorat i alumnat amb la finalitat de realitzar una mobilitat entre centres per a treballar el nostre projecte “Creació d’un centre sostenible”. El que més els va sorprendre va ser com cuiden i prioritzen el benestar de l’alumnat utilitzant els espais disponibles en el centre per a realitzar diferents activitats: cuinar truita de creïlles, treballar en grup, pintar murals, fer esport o llegir a la biblioteca.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies