Un tercer premi en el XII Concurs d’App Inventor

El dia 5 de maig es van donar els premis a l'alumnat guanyador del XII Concurs d'App Inventor del Campus d'Alcoi de la UPV. Aquest concurs és una activitat que s'inclou dins de la Setmana de la Ciència que organitza aquest campus.

El nostre centre va participar amb 6 aplicacions i un total de 12 participants, que estan cursant les assignatures de Programació, Robòtica i Intel·ligència Artificial de 3r d'ESO i Programació, xarxes i sistemes informàtics de 1r de Batxillerat dels quals 1 projecte va obtindre un tercer premi i altres dos van obtindre esments especials.

L'objectiu d'aquest concurs és desenvolupar aplicacions per a dispositius mòbils amb sistema operatiu Android utilitzant l'entorn de programació amb blocs d'App Inventor. La temàtica de les aplicacions és lliure, i s'avalua la utilitat i característiques d'aquesta. El professorat dels centres participants és el que valora els projectes dels altres centres, juntament amb un equip d'experts del Campus que decideixen qui són els premiats.

L'alumnat de 3r d'ESO va presentar 3 jocs molt originals i divertits. En el cas de l'alumnat de 1r de Batxillerat van presentar apps que permeten reduir els residus, facilitar la vida en l'institut i l'ús llibres digitals a l'aula.

Enhorabona a les i els participants!