ANT

«Parvo esset natura contenta»

Ciceró

ANT és l’acrònim del nostre projecte Erasmus+: ART, NATURA I TECNOLOGIA.

El nostre institut, com altres a la Unió Europea, s’enfronta a desafiaments com l’escalfament global, la pèrdua de biodiversitat i el canvi cap a serveis en detriment d’oficis tradicionals lligats al medi natural. Aquestes necessitats coincideixen amb els objectius de l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible. La participació de la nostra comunitat educativa és crucial, especialment a la conca mediterrània, on gran part del territori està en risc de desertificació segons el CIDE.

Els nostres objectius inclouen augmentar la biodiversitat en la parcel·la escolar, introduir l’alumnat en la pràctica de la jardineria per a fomentar oficis tradicionals, promoure pràctiques alimentàries sostenibles i enfortir el vincle emocional amb l’entorn natural a través de la formació artística. Estos esforços estan alineats amb els ODS 15, 4, 8, 3, 12 i 11, i seran avaluats mitjançant observació participant i la recopilació d’experiències.