• Aquest esdeveniment ja ha passat.

CONCURS PORTES NADALENQUES

21 desembre 2022 | 9:30 - 10:30

3a EDICIÓ DEL CONCURS NADAL A LES PORTES PRESENTACIÓ

L’IES Serpis vol aconseguir una ornamentació creativa a més de fomentar l’esperit nadalenc i el gust artístic de l’alumnat. Per aquest motiu s’hi organitza la 3a edició del concurs Nadal a les portes.

BASES

1. Objecte El concurs Nadal a les portes té per objecte la selecció d’ornamentacions localitzades a les portes de les aules sempre que siguen fidels als requisits de les bases i que tinguen els objectius següents: – Fomentar la decoració nadalenca. – Aconseguir una decoració original, creativa i sostenible. – Fomentar la participació activa de l’alumnat. – Promoure la cultura de la reutilització.

2. Participants Al concurs poden concórrer tots els grups del centre: ESO, CFB, Batxillerat i Cicles formatius. S’hi participa com a classe.

3. Temporalització L’ornamentació de la porta ha d’estar enllestida el dia 21 de desembre de 2022. Els membres del jurat passaran a veure les portes acabades entre les 9,50 i les 10,45 hores.

4. Premis Hi haurà només un primer premi. El jurat podrà emetre dues mencions especials: una per sostenibilitat i l’altra per enginy i gràcia.

5. Jurat El jurat estarà constituït per un membre de l’equip directiu, un membre del professorat i i una persona representant de l’AMPA. El veredicte del jurat es donarà a conéixer el dia 21 de desembre de 2022 ente les 11,15 i les 12,10 hores.

6. Criteris de valoració Es valoraran especialment les característiques següents de les portes ornamentades: – Disseny, originalitat i qualitat. – Ús de materials reciclats. – Efecte estètic. – Esperit nadalenc.

Mostra els detalls

Data: