UPCCA FORMACIÓ. ESCOLA AMB FAMÍLIES.

Informació sobre l’ESCOLA AMB FAMÍLIES en línia per al curs 2022/2023 que realitzem conjuntament les UPCCA d’Alaquàs i Aldaia.

Formació en línia per a famílies amb dubtes i inquietuds per saber més i com fer a casa respecte a temes com són les noves tecnologies , les drogues i la sexualitat.

Les UPCCA (Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives) d’Aldaia i Alaquàs, inicien el curs amb aquestes tres formacions, enfocades i dirigides principalment a les famílies, on trobarem informació necessària, formes de tractar i abordar les diferents temàtiques plantejades, amb els nostres fills i les nostres filles, per poder prevenir les problemàtiques que es poden derivar del seu ús, evitar el seu abús i saber com establir i pactar normes a casa i a la família.

TRICs: 27 d’octubre, 3 i 10 de novembre de 2022

DROGUES: 9, 16 i 23 de febrer 2023.

SEXUALITAT: 11, 18 i 25 de maig 2023.

Les inscripcions poden fer-se al QR del cartell, però us facilitem, en el primer enllaç.