Erasmus +

ERASMUS +

IES Ribalta

Què és Erasmus+?

Erasmus+ és el programa únic que tracta d'impulsar les perspectives laborals i el desenvolupament personal, a més d'ajudar als nostres sistemes d'educació, formació i joventut a proporcionar un ensenyament i un aprenentatge que doten a les persones de les capacitats necessàries per al mercat laboral i la societat actual i futura.

teamwork_600x400

Erasmus Escolar (ESO/Batxillerat)

L'IES F. Ribalta aposta per un ensenyament de qualitat dins del marc europeu de l'educació, per a això, tenim un programa de Plurilingüisme en el qual estan participant 8 professors. En aquest programa i basant-se en la metodologia CLIL estan involucrats els Departaments de Ciències Naturals, Geografia i Història, Informàtica, Matemàtiques, Serveis a la Comunitat, Economia i Tecnologia que s'imparteixen en Anglès.

Erasmus FP (Grau Superior)

Aquest projecte involucra al personal d'un gran centre de formació professional i 5 escoles professionals secundàries de 6 ciutats xicotetes i mitjanes d'Europa.
El projecte es basa en les bones pràctiques de diferents institucions europees, la qual cosa donarà com a resultat una col·lecció de pràctiques i mètodes nous i innovadors.

NOTÍCIES