Nou projecte eTwinning 2023-2024: Living with the Climate Change

El departament de Tecnologia treballa en equip en el projecte «Living with the Climate Change». L’alumnat de 3ESO PMAR col·laboren amb companys d’instituts de Turquia, Croàcia, Grècia, Lituània, Polònia i Rumania.

Vivint en l’era del canvi climàtic i en un món ple de tecnologia, volem presentar als nostres estudiants solucions basades en tecnologia per al canvi climàtic i solucions per a la resistència al canvi climàtic. A través de la col·laboració internacional, els estudiants crearan propostes de solucions per a patis escolars resistents al canvi climàtic. Participarem en les activitats del Dia de la Terra i presentarem als nostres estudiants l’impacte del plàstic en el canvi climàtic. El projecte està alineat amb el marc GreenComp (el marc europeu de competències en sostenibilitat) i el DigComp 2.2 (el marc de competència digital per als ciutadans). A més, la promoció dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU forma part d’aquest projecte. Utilitzant les possibilitats d’eTwining, els estudiants coneixeran escoles d’altres països, treballaran en activitats més col·laboratives, desenvoluparan habilitats en l’idioma anglés i aplicaran el que han aprés sobre eSafety.