CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA CIÈNCIA I LA SOSTENIBILITAT AL RIBALTA 2023

El passat dia 20 de juny, des de la Comissió Mediambiental de l’IES Ribalta es va organitzar el Dia de la Ciència i la Sostenibilitat, amb la participació de un bon grapat d’estudiants els quals varen presentar els seus treballs de recerca sobre diversos temes relacionats amb la ciència i la sostenibilitat. Hi van participar estudiants de diferents departaments com ara Tecnologia, Francès, Biologia i Geologia, Economia, així com l’estudiantat dels diferents projectes desenvolupats al centre tant d’Erasmus com eTwinning. Cal destacar que tots els treballs presentats han sigut d’una qualitat excel·lent i continguts molt variats com ara el canvi climàtic, les espècies amenaçades, el reciclatge en diferents països, o les llicències de contaminació, un estudi de les formigues o les xarxes neuronals. També van mostrar el disseny i posada en marxa d’un ascensor i d’un cotxe. Els treballs van ser presentat en valencià, castellà, francès i anglès.

El dia 21 es va fer el lliurament de premis. En acabar la gal·la de premis es va encoratjar l’alumnat a participar l’any que bé i es va felicitar tant l’alumnat com el professorat tutor. Enhorabona!