Visita de la nostra sòcia de projecte eTwinning

Entre els dies 24 i 28 de març ens va visitar la professora Julie Rondeau, del Lycée Fernand Renaudeau de Cholet, a França, sòcia del nostre projecte eTwinning “Pour un lycée vert/ Por un institut verd”. La professora, a més acompanyava a dues alumnes franceses que participen en un altre projecte del Departament de Francés.

Durant la seua estada, Julie ha pogut conéixer el nostre centre i s’ha impregnat tant de la cultura com de la gastronomia de la nostra ciutat.

Per fi ens hem desvirtualitzat i durant uns dies hem substituït el contacte només a través de les noves tecnologies per el contacte humà i pròxim, intercanviant les nostres experiències i projectant noves activitats per al nostre projecte.

Ha sigut tot un plaer poder conéixer-la i rebre-la en el nostre centre.