eTwinning: Atorgats segells de qualitat per al projecte «Infos ou infaux?»

Comencem el curs plens d’energia i amb molt bones notícies ja que durant les vacances el Servei Nacional de Suport ens va comunicar que el nostre projecte eTwinning «Infos ou infaux?», realitzat durant el curs passat per l’alumnat de 1BAC de l’assignatura de francés segon idioma havia obtingut el segell de qualitat i a més, les nostres sòcies ens informaven que el projecte també havia aconseguit el segell en els seus respectius països, per tant estem d’enhorabona per aquests quatre segells de qualitat: 2 a Espanya, 1 a França i un altre a Romania.

Us recordem que en aquest projecte l’alumnat va treballar amb alumnes de l’IES Virgen de Valme de Dos Hermanas (Sevilla), del Lycée Professionnel Agricole d’Orthez, a França, i del Colegiul ‘Mihai Viteazul’ de Ineu, a Romania. El tema principal del projecte va ser l’alfabetització digital i la desinformació i on es treballava perquè els nostres alumnes prengueren consciència de la importància de la selecció i el contrast de la informació publicada en els mitjans. Que aprengueren a distingir les fake news i que també descobriren, la cultura d’altres joves europeus, la seua visió del món i els seus costums.

Felicitem a tots els participants del projecte per l’esforç i el treball realitzat i el nostre agraïment al SNA per concedir-nos aquest reconeixement. En els pròxims dies informarem de l’acte de lliurament de diplomes.