ACTE LLIURAMENT DE DIPLOMES PER FORMACIÓ A ALUMNAT AJUDANT

El passat dia 3 de maig, vam lliurar els diplomes a l’alumnat que ha fet la formació en habilitats socials i comunicatives i resolució pacífica de conflictes. Aquesta formació és obligatòria per a totes les persones interessades en formar part del programa d’alumnat ajudant del nostre centre. Un total de 30 alumnes de 1r i 2n d’ESO l’han completat i esperem que la majoria d’ells/elles també decidisquen posar-la en pràctica en el programa. L’alumne/a ajudant es compromet voluntàriament a col·laborar activament en la millora de la convivència del centre i en ser un model de conducta per al seus companys/es, demostrant valors i qualitats prosocials i voluntat de resoldre problemes en lloc de provocar-los. A totes aquestes persones les donem la nostra enhorabona i les animem a continuar demostrant el seu compromís amb la pau i la no-violència.