FORMACIÓ ALUMNAT AJUDANT – JORNADA 3

El passat divendres 8 d’abril vam fer la tercera i última sessió de formació per a alumnat ajudant. D’aquesta manera, l’alumnat que no van poder assistir a alguna de les dos sessions anteriors, van poder així recuperar la sessió perduda.A partir d’ara, tots els alumnes amb la formació completa rebran un diploma de participació en la formació en habilitats socials, comunicació verbal i no verbal i resolució pacífica de conflictes.
Per a formar part del programa d’alumnat ajudant, caldrà signar també un compromís per escrit acceptant les condiciones de participació. Després de les vacances de Pasqua lliurarem els diplomes de participació i el compromís de participació en el programa d’alumnats ajudants.